Připojte se k nám.
Spokojenost a odborný růst našeho týmu tvoří základ, na kterém stojí úspěch naší agentury.
Otevřené pozice (2)

PR Assistant

Part—Full time, Praha – Karlín

Co práce obnáší?

  • Psaní tiskových zpráv, článků a dalších výstupů pro klienty s různým zaměřením

  • Správa sociálních sítí / činnost community managera

  • Správa databází

  • Monitoring médií, příprava reportů pro klienty

  • Komunikace s novináři, klienty, aktivní vyhledávání témat

  • Zajišťování výstupů v médiích

  • Moderní propojení kampaní s digitálními médii

  • Výpomoc při zpracování strategií a nápadů pro klienty

  • Jiná drobná administrativní a organizační výpomoc

Co požadujeme?

  • Alespoň teoretická znalost oborů jako jsou žurnalistika, masová komunikace, public relations, marketingová komunikace či příbuzné obory

  • Praktické zkušenosti výhodou

  • Učenlivost, samostatnost, pečlivost, komunikativnost, proaktivita, systematičnost, analytické myšlení, spolehlivost, poučení z chyb

  • Potřebný drajv, talent, ambice a chuť se posouvat

  • Cit pro psaní / komunikaci

  • Znalost českého jazyka, stylistické dovednosti, angličtina/němčina výhodou

  • Samostatné vyhledávání informací z různých zdrojů, jejich třídění a zpracování

  • Oceníme přesah do fotografie, grafiky, blogování, znalost influencer marketingu, podcastů, sociálních médií

Co nabízíme?

  • Pracovní doba: částečný úvazek až full time

  • Mzda: (100–170 Kč/h) či dle domluvy

  • Forma spolupráce: IČO, DPP, HPP

  • Vhodné i pro: studenty, absolventi, OSVČ

  • Nástup: Dle domluvy 

  • Lokalita: Praha – Karlín

PR Account manager/ka

Full time, Praha – Karlín

Co práce obnáší?

  • Zodpovědnost za celkové vedení našich klientů

  • Budování a udržování vztahů s novináři a médii

  • Vytváření komunikačních strategií a kampaní

  • Organizace a zabezpečení eventů s dodržováním rozpočtu

  • Psaní tiskových zpráv, článků a dalších komunikačních materiálů pro klienty různého zaměření

  • Správa sociálních sítí

  • Správa a aktualizace databází

  • Monitoring médií a příprava reportů pro naše klienty

  • Aktivní zajišťování mediálních výstupů

  • Propojování kampaní s digitálním světem

  • Aktivní účast na přípravě strategií a nápadů pro klienty

  • Administrativní a organizační podpora týmu

Co požadujeme?

  • Minimálně 2 roky zkušeností v PR oboru

  • Dobrou orientaci v mediální scéně a pozitivní vztahy s novináři

  • Důslednost, zodpovědnost, organizovanost a samostatnost

  • Schopnost vést tým a efektivně delegovat práci

  • Cit pro psaní a komunikaci

  • Výbornou znalost českého jazyka a stylistické dovednosti, angličtina/němčina výhodou

  • Schopnost samostatného vyhledávání informací z různých zdrojů a jejich třídění a zpracování

  • Oceníme přesah do fotografie, grafiky, bloggingu, znalost influencer marketingu, podcastů

Co nabízíme?

  • Pracovní doba: Full time

  • Forma spolupráce: IČO, HPP

  • Nástup: ihned, případně dle domluvy

  • Lokalita: Praha – Karlín

Děkujeme vám za zájem u nás pracovat.
Nenašli jste pozici, o kterou máte zájem? Napište nám i tak. Vaši žádost prozkoumáme a ozveme se vám zpět.
Napište nám