PŘÍPADOVÁ STUDIE
Zadavatel: | CARUN PHARMACY, s.r.o. |
Realizace: | 2012-2014 |
Pokrytí: | Česká republika |
Služby: | Návrh komunikační strategie, public relations, nákup médií, event management |
O zadavateli
Konopné prostředky a potravinové výrobky Carun od firmy Carun Pharmacy jsou dnes jedny z nejžádanějších a nejznámějších v České republice.
Zadání
Konopí bylo ve velké míře lidmi vnímáno jako droga. Lidé neznali rozdíly, a to se projevovalo na nedůvěře k produktům. Úkolem bylo přesvědčit je o prospěšnosti konopí při léčbě různých nemocí, upozornit na plusy výrobků společnosti Carun, a tím i nepřímo zvýšit preference kupujících.
Realizace
Vzhledem k široké cílové skupině jsem ke komunikaci použil převážně media relations. Komunikoval jsem zejména témata:
• Edukace veřejnosti i novinářů o konopí, účincích, vyvracení mýtů.
• Pravidelné přispívání komentářů k legalizaci léčebného konopí.
• Komunikace otevření Konopných lékáren a novinek.
• Kampaň byla podpořena Advertorialy ve vybraných médiích.
Jak to dopadlo?
Dlouhodobou proaktivní mediální komunikací se podařilo do značné míry změnit vnímání lidí a zvýšit zájem o konopné produkty, informovat o pozitivních účincích konopí prostřednictvím desítek tiskových zpráv, stovek článků, reportáží ve zpravodajství i příspěvků v publicistických pořadech. Zájem nastal i mezi prodejci, kteří se začali zajímat o franšízu Konopná lékárna. Zvýšil se i výrazně zájem novinářů o komentáře i produkty. Zvedla se známost značky Carun a rovněž prodeje.
ZÁSAH CÍLOVÉ SKUPINY: | 75 % |
MEDIÁLNÍ HODNOTA: | 28 mil. Kč |
MEDIÁLNÍCH VÝSTUPŮ: | 956 |