602 884 030 info@kasparpr.cz

PŘÍPADOVÁ STUDIE

Zadavatel: CARUN PHARMACY, s.r.o.
Realizace: 2012-2014
Pokrytí: Česká republika
Služby: Návrh komunikační strategie, public relations, nákup médií, event management

O zadavateli

Konopné prostředky a potravinové výrobky Carun od firmy Carun Pharmacy jsou dnes jedny z nejžádanějších a nejznámějších v České republice.

Zadání

Konopí bylo ve velké míře lidmi vnímáno jako droga. Lidé neznali rozdíly, a to se projevovalo na nedůvěře k produktům. Úkolem bylo přesvědčit je o prospěšnosti konopí při léčbě různých nemocí, upozornit na plusy výrobků společnosti Carun, a tím i nepřímo zvýšit preference kupujících.

Realizace

Vzhledem k široké cílové skupině jsem ke komunikaci použil převážně media relations. Komunikoval jsem zejména témata:

• Edukace veřejnosti i novinářů o konopí, účincích, vyvracení mýtů.
• Pravidelné přispívání komentářů k legalizaci léčebného konopí.
• Komunikace otevření Konopných lékáren a novinek.
• Kampaň byla podpořena Advertorialy ve vybraných médiích.

Jak to dopadlo?

Dlouhodobou proaktivní mediální komunikací se podařilo do značné míry změnit vnímání lidí a zvýšit zájem o konopné produkty, informovat o pozitivních účincích konopí prostřednictvím desítek tiskových zpráv, stovek článků, reportáží ve zpravodajství i příspěvků v publicistických pořadech. Zájem nastal i mezi prodejci, kteří se začali zajímat o franšízu Konopná lékárna. Zvýšil se i výrazně zájem novinářů o komentáře i produkty. Zvedla se známost značky Carun a rovněž prodeje.

ZÁSAH CÍLOVÉ SKUPINY: 75 %
MEDIÁLNÍ HODNOTA: 28 mil. Kč
MEDIÁLNÍCH VÝSTUPŮ: 956

Ukázky výstupů v tištěných médiích (článek Masti z konopí pro Brity)

Citace: Pěstování léčebného konopí

Ukázky výstupů v online médiích

Rozhovor s Jiřím Stablou

Citace: Do konopných lékáren chodí nakupovat hodně seniorů

Ukázka výstupu v zahraničních médiích

Ukázka z reportáže / zastoupení jako tiskový mluvčí

Ukázky z otevření jedné z Konopných lékáren za přítomnosti novinářů