replicas

Ukázky redakčních prací

ZPĚT DO UKÁZEK PRÁCE

Popis

FIREMNÍ ČASOPIS IVECO

Ukázky zahrnují firemní časopis společnosti IVECO, výrobce užitkových vozů. Realizace proběhla v roce 2008. Firemní časopis spojil veškeré prvky PR kampaně do jednolitého celku a byl jasným výstupem všech komunikačních aktivit s ohledem na cílovou skupinu. Kampaň stavila na klíčových bodech: 30 let od uvedení Daily na trh, uvedení Eurocarga a Off-road na trh, Truck Festu 2008, nových webových stránek a konceptu All Blacks. Cílem bylo zvýšit povědomí o značce, zvednout image značky IVECO a získat nové zákazníky. Prostřednictvím firemního časopisu jsme měli jedinečnou příležitost navázat emocionální vztah se zákazníky.

 

FIREMNÍ ZPRAVODAJ EROVINY (níže)

Druhou ukázku představuje firemní zpravodaj společnosti ZLIN AIRCRAFT a.s. s příznačným názvem Eroviny. Cílem bylo prolomit vlnu nevědomosti, polopravd a milných informací, se kterými se zaměstnanci výrobce každodenně setkávaly a snižovaly jejich loajalitu. Zpravodaj měl měsíční periodicitu a obsahoval všechny významné události spojené s firmou (tedy korporátní část) i takzvanou lifestylovou část pro oddech.